lördag 15 mars 2014

Hitta min iPhone

Stressig morgon. Ensam med barnen. Viktigt möte på jobbet. Två telefoner i väskan. På pendeln, plötsligt bara en telefon i väskan. Var var var var? Får massa tips om appen "hitta min IPhone", som jag givetvis inte har. Är ängslig hela dagen på jobbet. Tappad, stulen eller förlagd? Och... så låg den i bilen. Glidit ur väskan. Då kunde jag andas igen. Och tro mig, det första jag gjorde var att installera en ny app!

Hemma lekte vi Poppys nya lek för dagen. Gymnastik. Hon fröken, Edward och jag barn. 
Upptäckte att Edward fått problem med huden. Grrr, vad innebär det? Allergi eller svinkoppor? I morgon vet vi nog mer. Smorde in honom i massa créme. Övertalade honom att sova utan napp så det inte blev fuktigt. Och han somnade! Första gången! Snart är han nappfri!



Sen bad. Sen natt. Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar