måndag 6 september 2010

Tre älsklingssaker!

Jag, katten och Poppy verkar ha samma smak, för alla samlas runt vår nya Lamino fåtölj.

Jag är mycket stolt över fåtöljen, en dyrgrip som Ulf fick med hem från sitt jobb när de skulle flytta. Det är en äkta variant, designad ev Yngve Ekström, och den är såååå underbar att sitta i. Skryter jag? Jo, kanske lite, men är inte hela denna blogg en skrytblogg? Dock mestadels över Poppy. Ja, som sagt så är det svårt att få möjlighet att sitta i den. På kvällarna hänger Ulf där, på dagarna katten. Poppy tycker också den är suverän, helt perfekt höjd att ståträna vid, och så ligger katten där som en bra belöningsmorot om hon lyckas ställa sig upp, kan inte bli mycket bättre!
Och på tal om morötter, idag vill vi visa upp fler gåvor. Vad sägs om denna underbara dräkt från moster Anna? Designad av märket Lipfish! Fladdrande öron har kaninen och morotsbladet går också att dra i!

1 kommentar:

  1. Åh så ljuvligt underbart fin! Alltihop faktiskt, men mest våran Poppy i sin nya fina dravänliga dress. Jätteläcker! Och stolen tycker jag faktiskt ser ut som om den är gjord för en gammal farmor att sitta och sticka i, om jag får framföra min enkla åsikt...

    Och apropå åsikter, varför i hela världen ska man ha en blogg om inte för att skryta???

    Kram till er alla!

    SvaraRadera