onsdag 12 februari 2014

Vab-bytesdag

Idag byttes Ulf och jag av, så att han fick vabba och jag jobba. Edward är fortfarande sjuk, riktigt hängig faktiskt, så Herrarna får räkna med att vara hemma imorgon också. Minst. Poppy är till vår glädje kry, och ska till dagis imorgon. Hon längtar. En vecka inne är inget kul för en pigg Poppa.
Observera helst INTE Poppys färgkombination på tröja och pyjamasbyxor. Jag är oskyldig! Och det är (nästan) inte fel färgåtergivning på min iPhone. Bjuder idag även på ett Poppycitat: "Mina kusiner heter Alex och Tristan. De pratar engelska precis som jag". 
Hummm...själv tycker jag Poppys engelska är aningen knagglig.

Lite glädje kom dock när mormor och morfars födelsedagspaket till Edward kom. Vi slet upp det på en gång, och nu rullar filmen "Flygplan" i dvd-spelaren.

1 kommentar: