fredag 21 februari 2014

Extra fin

I morse tyckte Edward att han var extra snygg. Han hade cowboytröja från me&I och minirodini-jeans. Båda presenter från mormor.
"Min cowboy har en haklapp som tomten och är superfin" sa Edward stolt. Och till min förvåning modellade han framför kameran. Suddigt tyvärr. Kanske för att jag badade telefonen igår. Just när jag och barnen hoppat ner i det  varma vattnet ringde en telefonförsäljare. Dumt nog svarade jag, trodde det var syrran, och plums. Han ville sälja Damernas. Hello! Än är jag under 40år! Än:-) Ska man sälja till mig är ett hett tips att inte ringa vid läggning. Typ mellan 19-21. Eller sälja en tanttidning. Eller vänta, telefonförsäljare bör inte ringa alls. Om de  inte erbjuder biobiljetter. 3 nr av Amelia och två biljetter fick jag för 79kr för nån månad sen. Men den killen ringde vid femsnåret. Smart typ.

Poppy ville också vara med i bloggen. "Jag är stor nu och kan ha öppen jacka", sa Poppy medan hon huttrade fram till bilen. Och ja, vi är slarviga föräldrar som bara halvklär barnen när vi ska åka bil till dagis.

1 kommentar: