torsdag 27 februari 2014

Tröttisar


Efterverkningarna från natten mellan måndag och tisdag sitter fortfarande i. Jag är "frisk", men väldigt trött, och har inte mycket till aptit. Men klarar av att jobba och, tja, är väl rätt ok ändå. Jag har lite lätt ångest av minnet från natten. Så hjälplös. Så maktlös. Första gången jag verkligen känt av kraften av min sjukdom. Fy fan för diabetes.
Men, barnen ska ha det bra ändå. Såklart. Och de har det nog ok!
Idag har vi städar inför att mormor och morfar kommer imorgon. Och tvättat oss så vi luktar blomma. Och tänderna luktar Byggare Bob (tandkräm för barn).

2 kommentarer:

  1. Fy fan för diabetes'

    SvaraRadera
  2. He! Då tänker jag mig att barnens tänder luktar gammalt kaffe och snus!

    Jag tror inte att du kommer få ett anfall igen. Nu vet du att du måste passa dig extra noga när du är ensam. Kram!

    SvaraRadera