tisdag 26 november 2013

Fånga dagen!

Tisdag idag. Om mindre än en vecka börjar jag mitt nya arbete... Spännande och nervöst! Jag arbetar som hemmafru denna vecka. På att pimpa mig själv. Här följer således en lista över absoluta favoritinköp denna vinter. 

1. Loreal steam pod.
En plattång över det vanliga. Består av järn och liten dosa för att ha vatten som omvandlas till ånga. Fattar inte hur jag överlevt tidigare. Håret blir inte bara mjukare, följsammare och plattare än tidigare. Det håller sig platt även efter duggregn! Mina andra lyxtänger, garderoben! Ha, gama, ghd,  hejdå! 
 Går att fixa lockar med den också. Ska träna imorgon:-)


2. Nagellacket, cnd vinylux weekly top coat.
Men det är inte klokt vad bra detta överlack är! Nagellacken flagnar inte så fort man tittar på naglarna. Jag som max brukar ha lacken snyggt kvar ett dygn är uppe på tre dagar. Det är över förväntan! 

3. Badbomb från Lush.
Placera en badbomb i badrummet och låt den dofta. En. Går man in i butiken får man kväljningar av alla dofter. Men en, ensam, sprider en jämn och fin fräsch doft. Betydligt bästa doftspridaren till badrummet jag provat. Och det är inte få.

2 kommentarer:

  1. Lyxhustru där! Visste inte ens att du brukat använda plattång.

    /Mona

    SvaraRadera
  2. Håret ser fint ut! Jag är dock inte ledsen om du låter dina lockar leka på ditt huvud. /mamma

    SvaraRadera