onsdag 30 mars 2011

Stress

Idag var hela familjen hemma. En montör skulle hjälpa oss att fixa igång vår nya digitalbox, en grej skulle ställas in rätt på taket. Vi skulle också till BVC för vägning av Edward och sen skulle jag träffa en tjej som jag är kontaktperson åt. Ulf skulle också jobba, packa upp moduler och lämna moduler till en kund.

Stressigt värre och jag blev ilsk när inte babybjörnen gjorde som jag ville när vi skulle stressa till BVC. Men det gick bra där, E vägde plus fyra hundra gram, dvs 4850g!

Sen blev jag tjurig på Poppy som bara ville äta mariekex och vägrade all annan mat.

Men på något vis överlevde vi dagen. Alla måsten klarades av, tv'n är igång, modulerna lämnade och alla träffar träffade.

Poppy och jag avslutade dagen med massa fynd på vår lokala loppis, och slutligen lite te och choklad till ulf och mig när ungarna somnat.

Här ser vi en välmående Edward i finaste overallen från farmor.











- Posted using BlogPress from my iPhone



1 kommentar:

  1. Stackare! Alla dar är inte bra dar, bara att konstatera. Hoppas nu denna dag blir ett under av lugn och trevnad.

    Men så härligt att liten Eddie växer så bra! Hoppas overallen kan användas, både vad gäller storlek och kvalitét. En annan är på g, så det går bra att framföra åsikter.

    Skönt att äntligen tv'n fungerar som den ska, var lite irriterande tidigare, förstår jag.

    Ha det så jättegott allihop!

    Kram

    SvaraRadera