onsdag 4 juni 2014

Sten, sax och påse

Jag har haft en ganska hemsk dag idag. Jobbiga grejer på jobbet, förseningar på pendeln och magknip över pågående budgivning över vårt hus. 

• Jobbsituationen är till stor del självförvållat, så jag kan bara tjura över mig själv. Tro mig, det är jobbigt, nästan värre än att kunna spy galla över nån annan.
• Pendeln, haha, den slipper jag efter flytten!!!
• Budgivningen har stannat 50 000 under ett förhandsbud som vi tackade nej till. Det ska tänkas av den andra budgivaren över natten. Hur ska jag kunna sova!?
Men, vi är eg ganska nöjda ändå. Har fått vårt utgångspris, vilket innebär 570 000 mer än vad vi betalade för 6 år sedan. Men att bara två par av 20 som var här är intresserade, är såklart lite deppigt.

Så, summasummarum, en jäkligt tung dag. Att Flordals hämtade upp våra tu från dagis, och att vi käkade middag där var onekligen underbart välbehövligt!

Poppy plockade blommor till mormor och morfar som hon ville skicka i present som tack för klänningen. Hon blev förtvivlad när jag inte ville packa och posta buketten. En bild blir det i vilket fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar