torsdag 26 juni 2014

Kullerbytta

Som Poppy har tränat! I över ett år har hon nästan kunnat göra kullerbyttor, men de liksom blivit sena på slutet. Och så plötsligt, kan hon inte bara göra kullerbytta efter kullerbytta, utan även nästan stå på huvudet! Jag var en hejare på kullerbytta, men aldrig lyckats lära mig att hjula. Tro mig, inger kul. Nästa sommar kommer hjulande bli trädgårdsprojektet för barnen. I Nacka!

Idag har annars varit en seg dag. Det går mycket upp och ned på jobbet nu. Vissa dagar har jag världens bästa jobb, andra känns det mesta hopplöst. Men kanske även jag kommer lyckas bemästra snedsteg och göra fina kullerbyttor. Även om den liknelsen känns lite, tja, inte klockren.

2 kommentarer:

  1. Sätt igång att öva kullerbyttor med Poppy så när du behärskar konsten kanske det blir mer flyt med arbetet!

    SvaraRadera
  2. Jag kan lära dig huvudstående. Då ser du i alla fall jobbet från ett nytt perspektiv! /anna

    SvaraRadera