onsdag 11 december 2013

Fotografen

Poppy vet inte vad hon önskar sig av tomten. Igår föreslog hon en "Hello Kitty-sparkcykel". Jag sa till henne att hon ju redan har en sån, som hon fick just förra julen. Då tyckte hon att hon skulle önska sig två så Ulf och jag kunde få var sin också. Eller så ville hon ha en egen "Sofia den första-sparkcykel". 
Ja, vem vet vad hon, eller någon annan vill ha? Vem har inte allt och inget?
Igår fick hon leka med min iphone. Föräldrarnas leksaker är tydligen de bästa och roligaste sakerna!

Undantaget Edward. Han önskar sig en blå traktor. En stooor, jättestor blå traktor. Han springer runt över golvet, brummar och kör. Han minns nog inte de tillfällen han har blivit erbjuden att sitta i en riktig traktor. Jag minns, och jag vet vem som inte vågade komma nära dörren ens:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar