onsdag 25 december 2013

Depend gellack

Senaste tiden har jag börjat intressera mig för nagellack. Och när jag hittade ett startkit för att prova på gellack till ett bra pris, var jag bara tvungen att köpa ett kit till mig, och ett till syrran.

Det ingick uv-kit, baslack, efterlack och jag köpte till diverse lack och färger. Massa glitterlack såklart! Och se! 
Stenhårda naglar med massa glans. Så nöjda är vi! Ska hålla två tre veckor. Sen ska de målas om, därför att utväxten syns, inte för att lacket flagnar. Lite knepigt att ta bort ska lacket va, men det vet jag först då...
Se!!! Som att de är gjorda på salong! Hurra vad bra!!!
Syrrans och mina händer.
Alltså, ja, jag vet att jag har korta ojämna naglar. Men med detta lack kanske det blir bättring? Återkommer:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar