fredag 4 april 2014

Shopping

Att jobba i stan är fantastiskt. Och ännu bättre, min arbetsplats är lite överallt, så jag rör mig i hela Staden. Idag när jag skulle på en utbildning om Huvudmannaskapet trillade jag över en popupoutlet med StellaMcCartney. Jag hann bara kika in på den oändliga kön innan jag var tvungen att sköta mitt jobb, dvs lyssna på föreläsningar. Det brann i mig under seminariet och sen rusade jag ut och tillbringade hela lunchen i trängsel för att leta efter fynd. Det blev några cashmereplagg, en kofta som är en kappa och en vallmoklänning till Poppy. 

När jag hämtade barnen bjöds jag på show, de sjöng "heja Bamse" väldigt väldigt väldigt väldigt länge från en klippa på dagis.
Sen gjorde vi en tur till Huddinge C. Edward fick en stoooor t-Rex i kompensation för klänningen. Hemma myste sedan hela familjen till " Röjar Ralf". Riktig trevlig tecknad familjefilm som främst tilltalade Edward och Ulf. Poppy provade klänningen och lekte med duplogubbar.
I kylen står bubbel i väntan på att barnen ska sova. Jag hör nedifrån hur Ulf läser saga efter saga. Men summasummarum; En bra dag!

1 kommentar: