måndag 6 december 2010

Världens bästa!






                                      Vi har en sån tur!


Vilken tur vi har! Jag har världens bästa telefon som kan ta världens coolaste bilder på världens bästa Poppy!






Poppy har världens bästa mormor och morfar som gav henne världens sötaste gungkaning i födelsedagspresent!





Och när jag slarvade bort världens finaste vante som världens bästa farmor stickat, så kom världens snabbaste paket med världens varmaste o goaste vantar till oss.

(Frågan är bara vem som egentligen behöver snöre på vantarna. Poppy eller jag?)




Och på följande video försöker världens smartaste baby ta på sig min ena benvärmare, och sin ena, på världens mest ovanliga och krångliga sätt.

Tur att vår Poppy älskar kläder! När både hennes mormor och farmor skämmer bort henne på den fronten. Inte ens världens godaste majskorkar får komma i vägen för påklädningen!


1 kommentar:

  1. Jamen det är inte alltid så lätt att veta vad som är upp och ner här i världen. Håller faktiskt med om att man lätt kan förledas tro att det är nån sån där mysko modern slushy mössa.

    Och förresten så tycker jag det verkar som om det är mormor och farmor som har mest tur, hur kul hade det varit om inte våran Poppy gillat det vi med eller utan godkännande prackar på henne?!?

    Jätteläckra bilder!

    Kram till er alla

    SvaraRadera