fredag 31 december 2010

Nyårstävling med Cliniderm och Poppy!

                                  
Idag, nyårsafton, är det bråda tider för oss. Poppy måste dels skriva om en tävling, se nedan, samt snart fixa sig nyårsfin inför kvällens festligheter.

Men först hjälper hon mig att googla fram Odd Mollysar från olika nätreor. Det är som tack, eftersom hon har blivit ägare till ett par riktiga iphone hörlurar, efter ett dopp i en kaffekopp, var saken klar. Jag ville inte ha dem, hon behövde ett nytt halsband, och struntar i knaster och dåligt ljud.

Som de flesta av er vet så är jag en Buzzador, dvs får produkter hem som jag ska testa, och sedan tala om och låta mina vänner prova.

Den här gången har jag testat Cliniderm från Aco, som man bla kan köpa på apoteken. Deras lyxigare serie, där ex dagcremen kostar ca 230kr.  Och wow! (Jag brukar normalt köpa mina produkter till ansiktet av kända, lite dyrare fabrikat, favoriten är Guerlain, där inget kostar under 500kr...) Men Cliniderm är värdiga all beröm! Lätta, sköna, man känner sig ren och fräsch, ja, riktigt riktigt prisvärda!

Och varför denna reklam? Jo...



Nu har Buzzador tillsammans med Cliniderm från Aco, som gör ansiktsprodukter,  en tävling, och jag har äran att lotta ut 4 st gåvoboxar! Boxarna innehåller 6 olika testprodukter, främst för dig med torr hy, eller som är sugen på att prova deras "age delay" produkter. Du får dagcreme, nattcreme, serum, rengöring mm!

Hur tävlar man? Enkelt, skriv bara en kommentar om varför just du vill vinna+varför produkterna skulle passa dig. Hämta infon om varför de skulle passa dig från





Poppy kommer s utse de bästa motiveringarna. Hennes bedömning kan inte överklagas. 
Tävlingen håller på till den 23/1, då jag publicerar vinnarna här!

10 kommentarer:

  1. Åh, det här vore verkligen som klippt och skuret för mej- Age Delay är precis vad jag känner saknas i mitt ansikte just nu! Vem om inte just en gammal knastertorr kärring skulle ha mest nytta av en sån uppsättning?

    Vilken tur att ni har Poppy, vem skulle annars hjälpa till med googlande och övertagande av icke önskade produkter och naturligtvis inte minst som Notarius Publicus i ovan nämnda tävling!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Familjen snustorr behöver alldeles säkert all form av smörjmedel för huden. Här går det åt hinkvis med diverse mer eller mindre värdelösa krämer och jox. Något som fungerar mottages tacksamt.

    SvaraRadera
  3. Jag har slut på ansiktskräm och ser ut att vara 10 år äldre än vad jag är så jag behöver dels kittet och tycker också att jag förtjänar det!!!

    Gott nytt!

    /Lillräkan

    SvaraRadera
  4. Jag har faktiskt aldrig andvant nagra 'foryngrande' producter, och det maste man tydligen gora i min alder. Och jag tycker ocksa att jag fortjanar det! Kram och gott nytt
    Karin

    SvaraRadera
  5. "Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
    Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

    Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

    Hoppas på tur hos domaren, som säkerligen är hård men rättvis. :)

    SvaraRadera
  6. Åh! Jag som ständigt är på jakt efter något nytt mot min torra hy, som alltid blir som värst under den här kalla tiden på året. Det skulle vara jättekul och spännande att få testa Cliniderms produkter! Jag har köpt allt från billigt till dyrt men har svårt att hitta rätt. Om Cliniderm-serien är lika bra som den låter tycker jag absolut att den är värd sin prislapp! Dessutom är det ju en bonus att flaskan är så himla tjusig att den mer än gärna skulle få bo i mitt badrum ;)

    Håller tummarna att jag får hem ett kitt! :)

    Kram från Debbie

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Är gärna med på ett hörn o tävlar :)

    Motivering: För 2 månader sedan blev jag 2barnsmamma. Min egentid försvann snabbt, pengarna går åt till ännu mer blöjor och jag har både trött o torr hy efter vinterns kyla!
    Vore jäääkligt nice o få lite lyx till ansiktet helt enkelt =)

    kram kram
    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej hej!!
    Jag vill vara med! :)

    Här är min motivering:
    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Hoppas på tur!
    Kram//Malin
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Hoppas du får en trelvlig helg!
    Mvh Elin J
    (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Hoppas ni alla inklusie magen mår bra. Trots dumma hantverkare.... Lite smörj skulle inte skada. Efter 4 veckor i Thailand är man ju lite brun och rynkig...Många varma kramar från Soile o Kauko

    SvaraRadera