söndag 5 januari 2014

Precis vad vi behöver

Idag lovade Ulf att passa våra vänners barn, och då passade jag på att besluta att jag bara måste dra så långt bort jag kunde för att shoppa på rea, heminredning. Typ:-)
Massa saker som vi bara måste ha, ju! 

Jag kom hem med diverse måsten. Bästa fyndet var en underbar byrå från Day med läderdetaljer som kommer sluka vantar och mössor, för tusenlappen (75%rea) samt en lampa till barnrummet från Koziol som gör världens coolaste effekter i rummet för 150kr (80% av). Det blev även ny stekpanna (ny ugn kräver nya redskap), durkslag och dessutom en slickepott:-)

Väl hemma möttes jag av livliga barn. De har inte sett varandra på ett tag och behövde markera revir. Men vårt änglaspel och pepparkakor fick ner dem på lite mer hanterar nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar