söndag 19 januari 2014

Hotel 41 och Londonshopping

Weekend i London! 
Syrran och jag gjorde två saker. 
1. Shoppade
2. Njöt på hotellet, hotel 41.

Anledningen till varför vi åkte just nu, var rean, som syrran drömt om sen när hon bara fick lukta på den förra året. Och vi shoppade! Alla varuhus, matmarknader och leksaksaffärer granskades. Resultat? Väldigt tunga väskor.

Och sen hotellet. OMG! De uppgraderade oss från lyx till superlyx. Tre badrum, fyra tv, två ingångar till rummet, snacks och småmat av lyxklass beroende på tid på dagen, färska jordgubbar, hallon, blåbär, björnbär i månger, glass, drömbakelser, små påsar av gott att ta med ut på stan... När jag frågade vilket te de bjöd på (ett underbart med svarta vinbär och lavendel), fick jag en egen påse hem. Frukost var både buffe och efter meny. Egg royal är i mina drömmar! Vi hängde mycket framför brasan och bara njöt. Personalen var mer än fantastisk, läget, vid Victoria, helt perfekt.
Frågan är hur jag ska klara en normal hotellupplevelse igen?

Om jag saknat familjen:-) Jo! Men tråkigast är att jag ska på rektors med övernattning direkt imorgon. Inget jag längtar efter, trots hotell, fin mat och varken läggning eller dagislämning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar