torsdag 13 maj 2010

Baby and the city

När jag missade Odd Mollys outlet-invigning på Freeport, missade Poppy vaktparaden. Jag hade dock underbara lillasyster på plats i Kungsbacka för att reka, och Poppy hade mig som filmade händelsen. Så vi klarade oss helskinnade från denna potentiella missdagen.
Man hinner missa mycket en dag på stan!














Vi sprang en massa på leksaksaffärer för att leta 6-månaderspresent åt baby Betty. Poppy var bästa smakrådet, sparkade hon med benen var det "ja", sträckte hon dessutom ut händerna betydde det "absolut ja". Blev även en liten ny leksak till Poppy, tidningen till trotts. Även jag fick en present, en iphonehållare till vår bugaboo.

Idag är hon extra fin i nya kappan med pärlemorguldknappar, Mexxhatt från barnaffären i Huddinge (second hand) och tights från Alvas mamma.



Och för att inte ni ska missa hur Poppy lärt sig göra bubbelljud så bifogas givetvis en video.

2 kommentarer:

  1. Tufft värre med alla missar, men lite kul blev det visst trots allt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Äh, du vet att du inte missade någonting alls! Men när du kommer och hälsar på mig här i götet lovar jag att det är bättre utbud hos Odd Molly! :)

    Underbar kappa, förresten!

    SvaraRadera