torsdag 3 juli 2014

Vobb

Redan igår varnade Poppys öga mig för att jag skulle få arbeta hemifrån idag. Rött och inflammerat.
Jag försökte i vanlig ordning att dumpa henne på dagis, men visste att oddsen var mot mig. Hade ett viktigt möte och arbete jag verkligen behövde utföra.

När förskolan sa nej, tog jag Poppy i handen och drog med henne till jobbet. Att åka pendel och buss är ju aldrig fel! Eftersom det är lite folk överallt, nu i semestertider, var det drägligt med folk.

Mellan 8.00 till 15.45 har vi:

- Druckit kopiösa mängder choklad från kaffemaskinen.
- Ritat och kopierat våra alster i kopieringsmaskinen.
- Fått presenter av assistenterna
- Skrivit svåra ord i anteckningsböcker
- Ätit på Mc Donalds
- Gått på toaletten fem hånge
- Åkt hiss mellan plan 3 och 4
- Besökt alla arbetsrum
(Och jo, ögat är inte ok, trots att jag redan igår använde receptbelagd kräm som vi hade hemma efter Edwards ögoninflammation för någon månad sen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar