fredag 4 juli 2014

Trafik

En arbetsvecka med lchf.
Jag lever. Jag har gjort flera "missar". Mitt blodsocker har dalat. Jag vet att jag behöver mindre insulin! men jag tar min vanliga dos, som är för hög, och jag blir låg. Men jag vänjer mig nog. Om jag står ut...Ulf har joinat klubben och kör han med.

Men imorgon när jag fyller år, blir det nog lite syndande. Får väl bli min "ätardag".



Och mitt i allt detta har sommaren kommit tillbaka! Äntligen lite värme. Igår hade några barn vantar på sig på dagis. Idag grillade vi och svettades när vi åt ute vid 19.00. Ja, så var det alltså barnens sista dag på Guldfisken. Poppy fick avskedsfirande och present. Edward inget alls. Olika falla ödets lott.

Tavla som Poppy fick med dig hem. Vår rymdprimsessa i fokus!


Nu, innan läggning cyklade vi lite. Och körde nästan på en skalbagge. Men den överlevde. Både trafikanterna och petikanterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar