lördag 17 augusti 2013

Kärlek till iPhone

Mormor, min mamma alltså. Ja, förvirrat blir det när jag säger "mormor",  Poppy rättar mig och säger "men mammmmaaa, det är DIN mamma, inte din mormor" och då säger jag "mamma" och då säger Edward "men du är min
Mamma", till mig.

Si eller så, fru Singer har blivit med IPhone. I hela mitt liv, har hon retat herr Singer för att han älskar kameror och att fotografera. Själv har hon inte tagit i nån med tång. Hon har retfullt kallat honom "mästerfotografen med kamäääraapparaten". Men sen fick fru Singer ärva lillasyster Singers IPhone. Det tog en kvart. Senaste månaderna kan fru Singer inte slita sig från sin telefon. Hon loggar in på Facebook var tionde minut. Ingen överdrift. Hon fotograferar allt och alla. 
Slutsats: man kan lära gamla hundar sitta.

Se tidigare kort i förra inlägget, ständigt fotograferande!

Fotar katt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar