lördag 10 augusti 2013

9 månader, vi är tillbaka!

Alltså,

Jag är en lat person. Eller kanske snarare en person som prioriterar?

Att vara chef, tvåbarnsmamma och villaägare, shoppinggalen och tv-seriefanatiker gör att det är svårt att hinna med vissa saker. Exempelvis att blogga om inte appen i iphonen fungerar. Jag gav nästan upp.
Men idag, funkade den igen! Att jag dessutom är barnfri och manfri gör att jag har tid. Första gången sen jag fick Poppy som jag är ensam hemma, flera dagar i rad. Joho! De är i Trollhättan, jag på altanen.

För min egen skull tänker jag lägga in små komihågare för de senaste månaderna. Håll till godo.

Dagens bild: 
På altanen har våra olivträd, inköpta på mataffären Pulsen, växt till dig. Blommat och bildar oliver. Jag är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar