lördag 28 maj 2011

Odd Molly-utförsäljning

Efter ett hett tips från Cammi, lyckades jag fixa en inbjudan till en utförsäljning av odd Molly- kläder. Jo, man måste ibland vara särskilt inbjuden för att få shoppa på rea. Igår var jag där med hela gänget, Poppy, Eddie, Betty och Cammi. Vråljobbigt! Inte att komma dit, men att komma in! Spiraltrappa, och man fick inte ta med vagnen in. Poppy inledde med att lägga sig på golvet och skrika. Sen kunde hon inte gå, eller stå. Men tillslut hittade hon en skojig ramp att springa på, och då var det ok. Eddie låg på en filt på golvet och var sitt vanliga jag, lugn o snäll. Massa kläder blev köpta!

Men mycket vill ha mer, och idag passade Ulf Eddie och jag och Poppy åkte in själva. Poppy tyckte det var sådär kul.








Men sen hittade vi en lekplats precis utanför, och då blev det roligare!








Observera stora påsen i vagnen. Bugaboo donkey kan man ju omvandla till en enkelvagn med shoppingkorg på sidan. Älskar vagnen som är gjord för shoppingälskande mammor!








- Posted using BlogPress from my iPhone


1 kommentar:

  1. Oj, rea två dar i sträck! Måste nog erkänna att jag går på Poppys linje, tycker det verkar sådär kul :-) Men lekplatser kan pigga upp den mest uttråkade, sicken tur att de finns! Och sicken tur att Donkey finns för mamma!!!

    Kram till er alla!
    Lena

    SvaraRadera