lördag 1 oktober 2011

Borta med Vanish

Eftersom jag är Buzzador får jag prova olika produkter då och då för att dela ut till vänner och utvärdera. Nu har jag haft möjlighet att få prova stora delar av Vanish sortiment. Ni känner säkert till "undermedlet" som tar bort fläckar från kläder och möbler.

Första testperson ut var Eddie. Inte helt fel att ha massa Vanish hemma när man har en 7- månaders som ska börja träna på att äta själv.


Och till min förtjusning så försvann alla rester av de annars så svårflörtade fläckarna av burkmatstomatsås med makaroner.

Vi har även provat Vanish när vi skulle göra gamla Forden fin inför försäljningen. Sätena rengjordes med hjälp av den spray som man ska använda på bla mattor och soffor. Fungerade utmärkt, sätena kändes nästan som innan Poppy och Eddie intog baksätet.



Jag har några provpaket kvar, så om du är sugen på att testa är det bara att tjinga till när vi ses( Jag skickar inga prover)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar