söndag 19 maj 2019

Hej!
Det var nåt år sen. Eller tre.

Sammanfatta livet? Vi är tre år äldre, rynkigare och sötare. Annars är väl det mesta precis som förr. Samma hus, jobb, skola, drömmar.

Men nu börjar jag om.

Hej!

Intensiv helg som började och slutade utan Ulf som är o  spelar i Tyskland. Kul för honom och lite skönt att vara själv med barnen. Men det kan jag ju inte erkänna för någon:)

I lördags hade Edward scoutavslutning i Bävergruppen. Vi ska byta över från Orminge till Saltsjöbadens sjöscouter. De vill ju segla mest hela tiden så lika bra att uppmuntra:)
Sen lekte han vidare med kompisen Lucas, Poppy o jag fixade hemma.
Kvällen ägnades åt Mello. Fel låt van, Madonna sjöng värre än vanligt och jag har så svårt för Palestina/Israel politiken som märktes till o från. Oavsett blev jag grymt sugen på att åka dit, Israel alltså. Vilket land!

Idag var det friidrott för båda, och sen uppstart gör nya scoutkåren. Kändes då väldigt mycket proffsigare och bättre. Men vi får se, tydligen mycket haik o läger:)


 Poppy tjuvkikar på Edwards grupp





1 kommentar:

  1. Sorry, I just so this. Wish you could be here to watch the ESC with us 2 years ago.
    I hope they’ll re-new it this year.
    Waiting for you to visit 🤞🥰

    SvaraRadera