lördag 26 september 2015

Lugn lördag

K
I veckan hade vi trädgårdshjälp som beskar träd och tog bort en jätteond taggig förväxt nyponkorsning. Noll blivit, bara taggar. Men allt de klippte, lämnades så idag har vi åkt flera vändor till återvinningen med släp. Barnen har också lekt i parken med Ben, och jag har lagat matkassemat, riktigt gott!


Våra miniäpplen är ännu inte klara, men de gula tomaterna kan man mumsa på.

Bifogar en teckning Poppy gjorde i ilska när jag tyckte jag skojade med henne. Hon hade ont i magen, och jag ritade två små ögon över hennes navel och en mun. Hon blev inte alls glad över sin magfigur. Hon illustrerade sedan situationen. Hon är en arg (prinsessa), trekanten den hemska magfiguren

1 kommentar:

  1. Det är klart att hon är en prinsessa! Man kan riktigt se hur jobbigt det är o ha ont i magen! Själv hade jag yrsel o illamående i 3 dagar ingen bra kombo med gips.... Stackars Kauko han har fått slita kram Soile

    SvaraRadera