måndag 3 augusti 2015

Grisslinge igen!

När Ulf skulle jobba drog barnen och jag till Grisslinge. Barnens val. Jag föredrar Boo. Men visst, Grisslinge har lite mer havskänsla. Det var helt hopplöst att parkera, och böter vet jag att man lätt får där. Var nära att ge upp men det slutade med att jag parkerade på restaurangens entimmesparkering. Köpe barnen var sin glass, så jag var ju kund...

Barnen ville bara hänga på mig. Inte ville de bada, gräva i vattnet eller leka med håven. De lyckades fånga ett tiotal krill, eller krill-liknande småfisk. Men det var spännande i max tre minuter.

Tillslut plaskade Poppy i vattnet, men då ville Edward hem. Typiskt. 

Hemma förberedde vi för att grannarna mittöver skulle komma på middag. Det blev supertrevligt och de har just gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar