fredag 8 april 2016

Long time no see

Hej!
Förlåt!
Jag har glömt att blogga på evigheter!

Påsken har passerat, med mycket regn och även en del snö. Vi firade som vanligt i Halmstad, tillsammans med Syrran och hennes lilla familj. Lilla Kelly var höjdpunkten. När jag frågade Poppy vad som var roligast under påsken svarade hon "att leka med Kelly". Och då hade vi ändå varit på tivoli, letat påskägg, badat på äventyrsbad, bondgård med nyfödda smådjur och varit på Ullareds lekland!

De senaste dagarna har varit typiska för april. Vissa minuter sköna och varma så barnen kan leka utan jacka, andra snöflingor stora som vantar!

Stora nyheten är också att barnen nu får gå själva till lekplatsen, som ligger en bit bort. Så långt så vi inte kan ropa hem dem, eller se dem ens med kikare. Lösningen är att Poppy får ha min mobil i fickan. Då kan jag genom en app se på min andra mobil se var hon är, men också ringa henne när det är dags att gå hem.

Och en bild på mig! Som ska publiceras i de nationella proven nån gång framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar